✩ Gratis verzending vanaf €50 ✩

Garantie

Glinzter hanteert een garantietermijn van twee maanden na datum van aankoop. 

Elke situatie wordt individueel bekeken en beoordeeld. Heb jij een beschadigd product ontvangen of is er iets anders met het product aan de hand? Stuur dan een email met een duidelijke foto naar info@glinzter.nl. Beschrijf hierbij kort wat er mis is met het product. 

Indien wordt vastgesteld dat het om een productiefout gaat, zal het product kosteloos worden gerepareerd of worden vervangen.  Let op, de garantie vervalt wanneer een gebrek is ontstaan door onjuist of onvoorzichtig gebruik van het product. 
Lees alles over onze verzorgingstips hier:  Materialen en verzorging

Beschadiging van producten buiten de garantietermijn vallen niet onder de garantievoorwaarden. Daarnaast valt het verliezen van producten ook niet onder de garantievoorwaarden. 

Glinzter streeft ernaar om alle producten grondig te controleren voor verzending. Wanneer je toch een verkeerd of beschadigd product ontvangen hebt, dien je dit binnen 3 dagen na ontvangst aan ons kenbaar te maken.

Wanneer je ons later dan 3 dagen op de hoogte stelt, kunnen we niet meer aansprakelijk gesteld worden.