✩ Gratis verzending vanaf €50 ✩

Algemene voorwaarden

Artikel 1 – Identiteit van de onderneming
Glinzter
Molenstraat 13
9528RA Buinen

E-mailadres: info@glinzter.nl

KvK-nummer: 81902891 
Btw-nummer: NL003617936B94

Artikel 2 – Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk product dat jij bij Glinzter koopt of hebt gekocht. In de voorwaarden staat vermeld hoe er om te gaan dient te worden met elkaar wanneer er een overeenkomst is gesloten. Glinzter vind het fijn als jij tevreden bent met je aankoop. Bent u niet tevreden dan lost Glinzter dit graag met jou op. 

Artikel 3 – Aanbod
Glinzter doet haar best zo veel mogelijk informatie te geven over de producten (denk aan de levertijd, prijzen, eventuele kortingen en of je het product kunt ruilen of retourneren). De afbeeldingen die worden gebruikt zijn van waarheidsgetrouwe weergave.

Artikel 4 – Prijzen
De genoemde prijzen bij de producten zijn zonder btw berekend. Er worden geen btw kosten in rekening gebracht. 

Artikel 5 – Betaling
De betalingen gaan via betalingsprovider Mollie, deze betalingsprovider gaat veilig om met jouw gegevens.

Wanneer jij een aankoop bij ons doet ontvang jij per e-mail een bestelbevestiging met daarin de factuur. 

Artikel 6 – Gegevensbeheer
Als jij een bestelling bij Glinzter plaatst worden de gegevens opgenomen in het klantenbestand van Glinzter. Glinzter houdt zich aan de Wet Persoonsregistratie en jouw gegevens zullen niet worden gedeeld met derden. 

Artikel 7 – Levering

Op dit moment hanteert Glinzter een levertijd van 3-5 dagen (i.v.m. handgemaakte artikelen) na het plaatsen van de bestelling. Mocht jij jouw bestelling om een bepaalde reden eerder willen ontvangen kan hier in overleg van worden afgeweken. De pakketjes worden verstuurd met PostNL via brievenbuspost zonder track&trace code. 

Mocht Glinzter een besteld product niet kunnen leveren, dan krijg jij natuurlijk het aankoopbedrag terug. 

Als plaats van levering geldt het adres dat jij hebt opgegeven. Blijkt dit adres per ongeluk niet te kloppen, dan kun jij contact met ons opnemen als de bestelling nog niet is verzonden. Wij kunnen het adres dan nog aanpassen. Als de bestelling al wel verzonden is valt dit niet onder Glinzter haar verantwoordelijkheid en zal jij zelf achter je bestelling aan moeten gaan.

Artikel 8 – Herroepingsrecht (ruilen en retourneren)
Als jij niet helemaal tevreden bent met (een deel van) je aankoop, dan kun jij deze retourneren. Binnen 14 dagen na ontvangst moet Glinzter de retourzending hebben ontvangen. Als dit niet het geval is, zal Glinzter de retourzending niet meer in behandeling nemen. Wij verplichten jou niet om de reden van het retourneren hierbij te vermelden, maar we zijn wel erg benieuwd.

Natuurlijk mag je een product in de bedenktijd om doen om te kijken hoe het staat, maar het is niet de bedoeling dat je het product echt draagt. Houd het dus wel netjes als je het wilt terugsturen. Wanneer wij een product niet in een goede staat ontvangen nemen we de retournering niet in behandeling.

Het is bij Glinzter niet mogelijk oorbellen te retourneren of ruilen in verband met hygiëne. Ook items uit de outlet/sale en gepersonaliseerde sieraden kunnen niet geretourneerd worden.

Kijk voor meer informatie op de pagina Ruilen en retourneren.

Het is bij Glinzter niet mogelijk na een aankoop van een product beroep te doen op korting met terugwerkende kracht. Hiermee bedoelen we dat we achteraf geen korting meer verrekenen.

Artikel 9 – Garantie
Helaas kan het in een enkel geval voorkomen dat een item kapot bij je aankomt of kapot gaat tijdens het dragen. De sieraden zijn handgemaakt en kunnen dus kwetsbaar zijn. Glinzter verzoekt dan om contact op te nemen via de mail: info@glinzter.nl. 

Houd er rekening mee dat de garantie niet geldig is als het artikel een mankement vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik. Ook geldt de garantie niet voor de plating van de sieraden. Informatie over het materiaal van de sieraden en tips om de plating mooi te houden vindt jij op de pagina materialen & verzorging. 

Artikel 10 – Klachtenregeling
Heb je een klacht? Stuur dan een e-mail naar info@glinzter.nl onder vermelding van jouw ordernummer en een duidelijke beschrijving van het probleem. Vergeet ook niet een foto mee te sturen als bewijs. Glinzter zal dan de klacht dan in behandeling nemen en voor een passende oplossing zorgen.